Visuel markedsføring


Visuel markedsføring, studere forholdet mellem et objekt, sammenhæng det er placeret i, og dens relevante billede.

Repræsenterer en sammenhæng mellem økonomi, visuel perception love og kognitiv psykologi, visuel markedsføring er brugt næsten alle vegne og er oftest en del af salgs strategien.

Et visuelt centralt element i moderne markedsføring, visuel markedsføring fokuserer på at studere og analysere, hvordan billeder kan bruges til at gøre objekter centrum for visuel kommunikation og markedsføring som en del af salgs strategien.

 

Visuel markedsføring kan være en del af ethvert aspekt af produktet, markedsføring overtaler og manipulere forbrugernes indkøbsadfærd og visual marketing er med til at skabe en salgs effekt.

 

 

Voksende trends i brugen af ​​billede baserede websteder og sociale medier platforme som Instagram, Twitter og Facebook begrunder det faktum, at folk ønsker at tro, hvad de ser, og derfor er der behov for visuel marketing.

Visuel Marketing omfatter alle visuelle referencer såsom logo, skiltning, køretøjer, uniformer, annoncer, brochurer, informative dvd’er, hjemmesider, alt, der opfylder offentlighedens søgelys som er med til at øge salget for et bestemt produkt, slogane eller brand er en del af visuel marketing.

 


Download PowerPoint ved at klikke her.