Visuel markedsføring


Visuel markedsføring er den disciplin at studere forholdet mellem et objekt, sammenhæng det er placeret i, og dens relevante billede. Repræsenterer en disciplinær sammenhæng mellem økonomi, visuel perception love og kognitiv psykologi,  motivet gælder primært for virksomheder, såsom mode og design.

om et centralt element i moderne markedsføring, visuel markedsføring fokuserer på at studere og analysere, hvordan billeder kan bruges til at gøre objekter centrum for visuel kommunikation. Produktet og dets visuelle kommunikation bliver derfor uadskillelige, og deres fusion er, hvad der når ud til folk, engagerer dem og definerer deres valg (en markedsføring mekanisme er kendt som overtalelse ). Ikke at forveksle med visuel merchandising, der er en af ​​dets facetter og mere om butiksarealer; her, marketing får kunder i døren. Når du er inde, merchandising overtager-påvirker placering af produkter, skiltning, udstillingsmateriale, stemning og medarbejder bemanding.

Udnytte kraften i billeder og grafik gør en markedsføringsplan kraftigere og mere mindeværdig. Billeder – når gjort behændigt – kan slå begreber og immaterielle ting til noget konkret. Det hjælper folk forestiller et brand og dets budskab i deres indre øje -. Og huske det, når det drejer sig tid til at købe

Visuel markedsføring kan være en del af ethvert aspekt af meddelelsen Mix. Markedsføring overtaler forbrugernes indkøbsadfærd og Visual Marketing øger at ved faktorer tilbagekaldelse, hukommelse og identitet.

Voksende trends i brugen af ​​Picture baserede websteder og sociale netværkssider platforme som Pinterest, Instagram, Tumblr, Tidslinje funktion i Facebook begrunder det faktum, at folk ønsker at tro, hvad de ser, og derfor har behov for til Visual Marketing.

Visuel Marketing omfatter alle visuelle referencer såsom logo, skiltning, salgsværktøjer, køretøjer, uniformer, lige til dine annoncer, brochurer, informative dvd’er, hjemmesider, alt, der opfylder offentlighedens søgelys.


Download PowerPoint ved at klikke her.